Er is momenteel een probleem met aflevering van e-mails bij klanten van Ziggo. E-mailadressen binnen de volgende domeinen kunnen we nu niet bereiken:
@casema.nl
@chello.nl
@home.nl
@quicknet.nl
@upcmail.nl
@ziggo.nl
of een van de andere domeinen van Ziggo
We werken aan een oplossing.
Update: Het probleem is opgelost. Een 10+ jaar oude bug in onze verzendsoftware stuurde soms één ongeldig teken mee in de mails. Dit kwam aan het licht nadat Ziggo aanpassingen aan haar mailserver had gemaakt.
Update: Het probleem wat vorige week speelde, is vorige week opgelost. Ontvangt u als Ziggo klant nog steeds geen mail, dan ligt dat bij de regels die het spamfilter van Ziggo op de mails toepast. Bij het probleem van 17 januari werd de mail “aan de poort” geweigerd. Momenteel laat Ziggo de mails wel door de poort, maar verdwijnen ze daarna in de spambox of zelfs helemaal.
Update 29 januari 2024: Ziggo weigert de ontvangstproblemen te behandelen. Ziggo verwijst onze techneuten naar hun community, maar de community heeft geen inzicht in de logs en instellingen van de Ziggo mailserver. Verder helpt Ziggo ons niet.
Ontvangt u als Ziggo klant Dagelijks Woord niet? Dan kunt u het beste direct contact opnemen met Ziggo via de klantenservice of 0900-1884.
Komt u er niet uit met Ziggo? Dan is de Dagelijks Woord app misschien een goed alternatief.
Eén reactie op de tekst van Problemen bereikbaarheid Ziggo
Beste.
Via ziggo heb ik oplossing voor ontvangst gekregen.
Ga naar je email en de spam map, maak de betreffende spam open en druk op de 3 puntjes daar is optie aangeven dat het geen spam mail is. Veel succes, en we kunnen weer genieten van ons daaglijkswoord!
Met vriendelijke groet.
Laat een reactie achter